Sunday, May 30, 2010

Malam Debaran

huhu...akhirnya...adk aku, Mohd Azim Zakwan b. Nasarudin, mendapat tiket kebebasan utk hidup sendiri...aka die dpt smbung blaja...huhu...die akn pegi ke KPJ, amik course nursing~ sesape yg amik nursing di KPJ, tlg2 tgk an adk ako ya~terasa aa kehilangan adk aku yg ney coz die aa yg pling ajin dlm uma ney...then, scra official, aku aa tpksa amik tugas2 die dulo (toh yg aku ta maw)..so, dgn rezeki yg ada, parents aku pgl lew sedara2 dkt yg ade...kire wat jamuan aa sikit utk pemergian adk aku ney...bpk ako siap msk nasi lemak smbal udang lg aw..haha...mmg dasat aa asenye an...kalo sape tringin meh dtg uma aku...jmuan ney samegoes to cra (adk sedara aku) yg akn amik aircraft engineering kot..aku pn ta igt da..haha cra, glemer u kat blog i ney..

ney aa bbrapa snapshot yg aku maen snap aje..(ta terer cm huzir)...hihi




1 comment:

  1. Qila Nuar07:12

    nak j0in..hehe.. congrate kat your adek oke.. nti sakit jmpe dia arr..hehe.. snapsh0t candid k0 oke la gak..just pas neh kne beli kamera mahal cam huzir la.. bru le lawan dia..hehhe.. *gne wit biasiswa sem depan*..hehhehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget