Sunday, August 22, 2010

Admin yang Sengal - Part 2

ahhh...macam s*** aje admin sekarang ney...sekejap suruh macam ney...sekejap suruh macam tu...ape kena entah...kena rasuk ape...kalau tak pun bia korang kena rasuk..taw nak menyusahkan orang je...tak pasal2 aku kena meminjam pulak duit orang. ingat aku suka sangat ke nak pinjam2 duit orang ney??????? ahhhhhhh!!!!!!!! tension aku taw tak! 

dah elok2 guna akaun CIMB ko mintak MAYBANK pulak...kalau bagi masa lama tak apa jugak..ney dalam seminggu ko expect aku kena ada duit cepat macam tu ke? mak aku pun tak gaji lagi taw!! ko nak bayarkan untuk aku tak apa gak...duit tak masuk2...menyusahkan orang ajer dari dulu sampai sekarang!

AKU BENCI SEMESTER NEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget