Wednesday, November 24, 2010

Teka - teki => Part 2

haaaaaaaaaaaaaaaaa.....siapa berani nak ambil challange untuk teka-teki ateyn kali ney?? jeng jeng jeng...macam biasa, hadiah tak disediakan...almaklum lah, baru je keluar jalan2 dengan kawan ssatu sekolah dulu..nak dijadikan cerita, makan punya tak ingat, so abis lah duit yang diberikan oleh mak kepada ateyn...

anda semua doa2 kan lah ateyn menjadi cepat kaya supaya ateyn boleh jadikan "Contest Teka-Teki...Siapa jawab betul dapat hadiah~" wah...berangan sakan aku ney...anyway, inilah dia teka-teki nya... 2 soalan je, nanti tak ada modal untuk Teka-Teki => Part 3 pulak.. 


Layannnn....

1Apa yang bermula dengan huruf “K” akhir dengan “A”, ianya berbulu, berbentuk oval, nyaman dan mengandungi lapisan nipis keputihan?

2. Saya batang yang keras. Hujungnya tajam. Saya akan datang dan masuk dengan lajunya.

1 comment:

  1. oke! soklan number satu sumpah aku x tau...
    tp yg numbe 2 tu..yg mcm lucah2 skit tu..ang penah bg aku..tp aku da lupa laa.. emm...sengal lah aku da perah otak aku kuat2..tp x ingat! hu3

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget