Friday, June 11, 2010

ahhh...tidakk!!!!

huhuhu..hr yg tidak ku nanti2kan slame ney pn mnjelma....cuaks sey~hari ape yg aku maksudkn???? tarikh 11 june 2010 inilah hari keluar nya result exam aku...wah...sgt truje ble bce balik...huhu...sbenanye aku mcm mls na amik taw hari ini sbb aku tkt kang kalo aku trtunggu2, aku akan jiwa kacau dan bule gak mnetap skejap dgn tanjung rambutan... wah...tamo~tamo~

jeng jeng jeng~agak2 brape aku dpt an??tu aje aa soalan yg bmain kat fkiran aku ble aku dpt taw result na kua da..smpai mmpi aa..**mmpi hnyalah mainan tdur semata-mata**aku tkt kalo aku dpt rndah mcm sem lps...hancur hati mak aku ble taw kang...huhu...tp, exam kali ney aku ade ksungguhan yg amat nyata~ta tdo beb 1 mlm blaja,...dgn eyebag aku da stebal mekap britney spears~aku tgk buku...buku tgk aku (ehh..kantoi lak)...ney aa cara aku blaja..last menet~kalo blaja awl2 nt aku lpe...

dgn rse cuak+takut+cemas+gelabah+intenet lembap, aku tabahkan hati aku untuk msuk ke lmn web UPM tu..dub dab dub dab..huhuhu.....da msukkan no matrik n suddenly aku lpe...paswed aku ape???????adoi..terbantut suda mood utk cuak amik result...aku pn tye aa rumet aku...aku try lagi....dgn nekadnye ht aku ney....n aku tgk.......................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ahh...3.5 aje....time tu ht aku punye lege mcm na jtuh dr tgkat 17 uma aku ney....fuhhh~mmg lew ta byk., tp aku meningkat...sem lps aku punye 3.2 aje...mak aku da bising soh aku naekkan...**mak!!!aten da capai target!!!!**aku syukur sgt2....at least ape yg aku usahakan berbaloi aa..berbaloi aku ta tdo mlm...berbaloi aku study mcm nak rak~ney pn berkat pertolongan mmbe2 aku yg brada di sisi, di dpn, di knn, n dikiri....especially rumet ksygn aku~die ney mmg byk tulun aku..**weh jgn ade yg kmbang ae** n thanks gak kat dak2 pompuan dlm klas aku..mano, sidah, jaja, n kecik....(ta byk..kami 6 org aje)...wah~thanks aw wei..kalo korg tade...maw gak aku jtuh gedebuk cm sem lps.....i lap lap u (pkai kaen) so much!!hikhik

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget