Saturday, September 18, 2010

Easy Way To Get Item In Sorority Life

Sorority Life [SL] adalah satu application yang ada dalam laman Facebook. Untuk dapatkan barang2 berdasarkan daripada gift member2 agak sukar lebih2 lagi bagi mereka yang mempunyai house member yang sedikit. bagi gift pun tak mencapai limit maximum pun.

application SL ney mempunyai event di mana ia memerlukan banyak energy, stamina dan confidence. lebih kurang macam Mafia Wars lah tapi versi Ayu sikit. ateyn taw lah sebab ateyn maen kedua-dua application tu. SL mengadakan event, dan yang paling latest ialah event do tokyo. kita perlu untuk dapatkan diamond mastery untuk dapatkan kunci bagi wardrobe yang diberikan. tapi, ia memerlukan banyak tokyo subway ticket. bukan itu sahaja, untuk complete dengan lebih cepat, ia memerlukan energy tambahan dan bagi mereka yang masuk loterry ticket, perlukan banyak stamina.

bagaimana untuk dapatkan item2 ney tanpa bergantung 100% daripada rakan anda?

1. buka laman web http://slgifts.weebly.com/

2. klik pada item yang anda mahu. [contoh, fixed energy]


dan ia akan keluar seperti di bawah



3. klik pada item yang anda mahu [yang ada ialah cafe au lait dan tokyo energy drink] dan ia akan keluar seperti berikut


4. kemudian, pergi ke salah satu profile rakan anda / house member anda dan copy kan ref_id nya 
contoh ref_id nya ialah 5146651**

replace kan pada ref_id yang ada pada laman web tadi dengan ref_id rakan anda itu
dan ia akan keluar seperti di bawah ini


senang sahaja kalau nak dapatkan item2 tu kan tanpa bersusah payah menghantar pada rakan anda yang tidak tentu membalasnya. ini adalah satu alternatif sahaja. tapi, lebiih seronok hantar menghantar pada rakan kan? itu lah penghubung silaturrahim. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget