Friday, September 17, 2010

Perhatian Kepada Yang Bertudung!

ha..anda bertudung tak?? kalau tak bertudung pun boleh baca..tak salah pun..sharing is caring kan? baca dulu ye..baru ateyn bagi ulasan..
Hadis nabi :"barangsiapa yang meniru sesuatu kaum, maka ia termasuk dari kalangan mereka".. – riwayat Abu Daud...

RAMAI MASIH BELUM MENGETAHUINYA, JADI SAMPAIKANLAH KPD MEREKA...

agenda kafir Laknatullah untuk menyesatkan wanita Islam.. Adakah ini suatu kebetulan..? sememangnya agenda Kristian itu amat dahsyat utk menjahanamkan umat Islam..Mungkin ramai yang tidak mengetahuinya...sebar2kan lah.. selamatkan wanita Islam..Allah..Allah..Lindungi kami.. wahai wanita, janganlah kamu memakai tudung yang dibutang/di pin di belakang sehingga menampakkn bentuk leher di hadapan..gayanya tak ubah seperti birawati kristian Laknatullah... Jauhilah dari memakai sebegini...agenda kafir laknatullah itu sangat halus sehingga kita tidak sedar, ketahuilah wahai manusia sekalian.....


benda ney ateyn ambil daripada Facebook dengan secara tak sengaja terlihat apa yang member2 share..tengah bosan..macam2 lah tengok kan..kalau nak kata, orang kafir memang buat macam2 supaya orang Islam terpesong. maybe ini adalah salah satu daripada nya. ateyn pun tak pasti. jadi, untuk mendapatkan kepastian, ateyn post entry ney supaya anda semua dapat bagu taw ateyn pulak..ye lah, kalau salah kita boleh betulkan kan? tapi kalau ini betul, niat ateyn untuk share kepada anda semua pula. ateyn pun baru taw..mungkin ada yang tak taw lagi.. 

2 comments:

  1. aku tgk style tudung pompuan kat mesia byk yg camni

    ReplyDelete
  2. mmgt pn
    even mak ateyn pn pkai tdung gini~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails


ShoutMix chat widget